środa, 25 lutego 2009

Tzw. wstęp

Gdy już design podpasowany czas rozdziewiczającego posta napisać. W ramach wstępu postaram się wypisać o czym, po co i dla kogo ten blog.
W zamierzeniu treścią mają być moje refleksje na temat czytanych książek, artykułów w sieci i w czasopismach. Książki jako tematy główne, artykuły jako zapychacze między jedną a drugą.
Cel publikacji jest w zasadzie jeden: pochwalić się ciekawą osobowością i niebanalnymi przemyśleniami. Obca jest mi jakakolwiek skromność :P
Czytać może kto chce. Jednakże zastrzegam z miejsca, że opcję komentowania postów pozostawię włączoną dopóty poziom komentarzy będzie utrzymywać się powyżej poziomu morza.

Jutro jako add-on do tego posta przedstawię zarys mojego światopoglądu, byście wiedzieli czego się po mnie spodziewać i ewentualnie nie tracili czasu na dalsze czytanie tekstów których nigdy nie zaakceptujecie.

3 komentarze:

  1. No zobaczymy co wypocisz :D:D:D
    i milo, że mój blog w linku się pojawia

    OdpowiedzUsuń
  2. mimo tego że mniej więcej wiem do czego jesteś zdolny to jednak mnie ciarki przeszły:P

    OdpowiedzUsuń

Żaden z postów nie wyczerpuje tematu (za pominięte aspekty nie odpowiadam:P) add-ony mile są za to widziane w komentarzach